• Voorbedrijfsfilm

  • Geef klanten een completerBeeld

  • Voor uitlegnaar de klant

  • Zet beeld in beweging

kijk verder

Bedrijfsfilm voorbeelden

Bedrijfsfilm corporatefilm Fujitsu
Corporatevideo of water expert Niek Brink Endress+Hauser
Klant over hun ervaringen met video animatie ervaringen testimonial
Bedrijfsfilm voorbeeld

Bedrijfsfilm voorbeeld

De meeste mensen hebben nog geen concreet beeld van hoe hun bedrijfsfilm eruit moet gaan zien. Wel dat ze er een willen laten maken. Hierboven hebben we een aantal voorbeelden van een bedrijfsfilm op een rij gezet. Ook vertellen onze klanten wat ze ervaren hebben bij het maken van de film en daarna. Wat zou een ideale bedrijfsfilm moeten doen in onze ogen? Zijn doel bereiken! Dus, meer klanten trekken, een betere service verlenen aan bestaande klanten, uw merkbekendheid vergroten of online educatie verzorgen en nog veel meer. Bij al die doelen staat voorop dat de video bekeken wordt. Idealiter door de doelgroep die jij voor ogen hebt. Wij helpen hierbij in het geval je daar nog geen concrete ideeën over hebt. Kijk voor meer voorbeelden op onze portfolio pagina

Begeleiding van a tot z

Bedrijven die ons inschakelen om een bedrijfsfilm te laten maken, weten dat ze bij ons op alle vlakken begeleid worden. Dit start al bij de intake waarin wij ons verdiepen in uw bedrijf, creatief meedenken, het script opstellen en van de opname tot en met de uiteindelijke montage met voice-over geheel verzorgen. Resultaat: Een goede passende bedrijfsfilm!

Meer informatie overbedrijfsfilm?

Dit is geen geldig emailadres controleer uw invoer
Wil je s.v.p. kort beschrijven wat voor soort productie je in gedachten hebt?
Dank je wel, je informatie is verzonden×
Sorry, er is iets fout gegaan, je informatie is niet verzonden×

Bedrijfsfilm als marketing instrument

Een goede bedrijfsfilm maken is één, maar om deze bij de juiste doelgroep is krijgen is even zo belangrijk. 3XFILM draagt er ook aan bij dat uw film bekeken gaat worden. En dat de film als marketing instrument ingezet kan worden. Want pas dan kunnen we over een succesvolle bedrijfsfilm spreken.

Betaalbaar

Er zijn vele manieren om een doel, jullie doel te bereiken. Een mooi voorbeeld uit de reclamewereld is het verschil tussen een HEMA reclame (met een witte achtergrond, een gekleurd rondje, een HEMA worst en de prijs van die worst) en een reclame die een week is gefilmd is met een crew van 20 man en een budget van een paar ton. Beide duren 30 seconden, beide reclames bereiken hun doel.
Welke uiting past bij jouw doel, budget of uitstraling? Wij denken graag mee en maken aan de hand van onze handige inventarisatie een plan voor een goede passende bedrijfsfilm.