Maak gebruik van onze ervaring

Je bent vast al bezig met het plannen van acquisitie, promotie en klantcontact voor het komend jaar, inclusief ideeën voor de inzet van video, livestream en animatie.

Maak gebruik van onze aanbieding voor een gratis brainstormsessie. Wij delen graag onze kennis en ervaring met betrekking tot de vele campagnes die we de afgelopen jaren hebben begeleid.

Vind je het leuk om eens te brainstormen over jullie ideeën en wat wij daarin kunnen betekenen?

Bel of mail ons voor een afspraak.

Wij geloven dat een succesvolle video of animatie jullie doelgroep raakt, tot oplossingen kan leiden of dat men het "dat-wil-ik-ook" gevoel krijgt. Wat hebben zij eraan en waarom gaan ze met jullie bedrijf of organisatie in zee?

aanhalingsteken

Bij de 1e keer hadden we al gelijk zoiets van, dat gaan we vaker doen!!

-Bart Visser

0624550824

Neem contact met ons op

Wie verstuurd deze aanvraag?
Naar welk email adres mogen we een reactie sturen?

3 TIPS VOOR EEN SUCCESVOLLE CAMPAGNE

1 - De kracht van herhaling

De kracht van een boodschap komt door herhaling. Met 1 productiegang kunnen meerdere versies worden gemaakt waardoor je een langere periode onder de aandacht kan blijven. Zorg in de productieplanning dat er direct meerdere video's en / of animaties worden gemaakt. Dit kunnen ook meerdere versies van 1 video of animatie zijn. Of hergebruik delen van een livestream in een leuke campagne post. Herhaling en variatie zijn belangrijke onderdelen van een goede campagne.

2 - Promoot

Promoot actief je video's en animaties. Dat kan je duizenden views extra opleveren. Er zijn veel manieren om je content te promoten van betaald tot gratis. Denk aan email-, Facebook- en Instagram-campagnes. Maar ook YouTube campagnes, Linkedin advertenties. Daarnaast zijn er ook vele fysieke uitingen zoals een video kaart of een QR code (in een brochure of ergens anders) die leidt naar een campagne video.

3 - Hoe lang mag een video of animatie worden?

Dat is afhankelijk van het doel van de video of animatie en de fase waarin een kijker zich bevindt. Gaat het om het eerste contact van mensen die zich oriënteren op een product of dienst dan is het advies maximaal 90 seconden. Een video of animatie van 5 à 10 seconden kan geweldig werken als lokker of teaser voor langere content.

Niewsgierig geworden?

Contact

We reageren binnen 24 uur

Wie verstuurd deze prijsopgave?
Naar welk email adres mogen we een reactie sturen?
Contact

Voorbeelden

Campagne video voorbeelden